USM Bloggerz

Wednesday, October 17, 2012

Wordless Wednesday #5


20 comments:

  1. katne nih? jari sapo napok terr?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat subang katanyer ter.. hikhik bukan jari pok nik.

      Delete
  2. Replies
    1. atas banjir.. bawoh dop banjir.. guano to boh?

      Delete
  3. System saliran tak de ni.... ayaq nak lalu mana? mana consultant yg design ni weih....he..he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sistem saliran sumbat molek...bak kata ore kelate

      Delete
  4. Wilma nampak pic nie kat FB...
    Lucu betul nie...
    Kat bawah tak banjir...
    Napa plak di flyover tu plak boleh banjir...
    Hairan betul ooo...
    Hahahaha...
    Lucu betul oo Pok Nik...
    Tapi, kesian jugak la kan kat tuan punya kereta...
    Sorry coz Wilma terketawa jugak time tengok pic nie ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang gambar ni jadi gambar terbaekk utk FB minggu ni la.. Pok Nik pun heren..cam mana boleh banjir kat atas..

      Delete
  5. aik..atas banjir bawah tidak..jalan atas tu tadah air hujan kot...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lebih kurang la.. tu bukan jalan cik puteri.. tu pembentung..kereta tu saja jalan atas pembentung tu..

      Delete
  6. Jambatan boleh buat tapi tak tahu buat maintenance,
    kalau di Klang pun ada banjir di atas jambatan
    merentasi Sg Klang dekat Stesen Connaught Bridge.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu bro.. saya pernah kena di situ..hehe

      Delete
  7. hehehehe camne la blh jadi gini...

    sistem saliran dia tersumbat kot PNK

    ReplyDelete
    Replies
    1. saja jer dia buat mcm tu..saliran air atas jalan.. design baru :)

      Delete
  8. boleh runtuh flyover tu kalau ayaq bertakung lagu tu.. boleh bela ikan arapaimagigas..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ikan apa itu? ikan laga pun boleh hidup atas tu azstory..hehe

      Delete

Komen kamu akan PNK baca dalam 3 hari bekerja. Balas dalam 1 hari bekerja.