USM Bloggerz

Wednesday, September 12, 2012

Pelajar universiti buat cubaan memBOGELkan diri.


1. Kepada rakyat Malaysia yang masih murka dengan kekalahan Harimau Malaya (0) kepada Vietnam (2), jangan bawa kemurkaan itu ke kamar tidur. Perlawanan persahabatan saja tu.

2. Esok Datuk Rajagopal akan bagi statement penyejuk hati serupa macam selalu.

3. PNK cool macam biasa. :)

4. Tapi gambar di bawah buat hati PNK rasa geli geli panas.  



6. Rabun jauh PNK makin kuat rasanya, tapi entah kenapa mata PNK boleh tertembus bila tengok anak gadis berbaju biru itu.

7. Ke ni kesan stokastik daripada radiasi tempat kerja PNK dulu. ?

8. Kekawan nampak tak? kalau tak nampak bagus la. mungkin PNK sorang je yang tuhan anugerahkan kelebihan nie..hehehhe. Anugerah mata tembus.

9.  PNK jumpa satu statement seperti dibawah.


10. Anak gadis ini PNK bagi markah penuh. Semua kriteria di atas ada pada dia. Terbaaekk la.

11. PNK kena komen sebab perkara tersebut berlaku dalam kawasan yang ada undang undang pemakaian.

12. Luar kawasan undang undang, PNK buat doonnoo jerk. Tapi kelih tetap kelih. hahaha.

13. Pihak yang terlibat harap ambil tindakan sewajarnya.. Sekian terima kasih.


-Pok Nik Kaya-



12 comments:

  1. Itu la dulu Dto' Anuar Musa dah kata, taraf pasukan kebangsaan masih lagi terbelakang.... bila komen macam tu terus kena gantung, Keadaan inilah yang memundurkan bolasepak malaysia. Pada pendapat saya Syok Sendiri di kalangan pengurusannya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasa la tu En Nik Fauriza... Orang yang duduk di atas selalunya jarang perasan apa yang orang dibawah nampak. Lumrah alam.. kita tunggu saja piala Suzuki nanti. Menjadi atau tidak.

      Delete
  2. Saya pun ada mata tembus juga nampaknya. Anugerah atau sumpahan ye? Hehehe. Memang hampir setiap istitut pengajian tinggi tiada kuatkuasa undang-undang dorang. sebab tu student berani berpakaian yang melanggar peraturan. Dah selalu sangat tengok sampai cemuih (bosan).

    From,

    Nasz

    MOHD NASER.COM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasz.. tu mungkin sumpahan..hehe

      Itu la masalahnya bila kita ada kuasa undang undang kita tak kuatkuasakan..orang naik lemak.. bukannya kita nak menghukum tapi nak mendidik supaya pandai dalam setiap tindakan yang dibuat. Sebab asal semua kaum di sini ada budaya yang terbaik untuk ditonjolkan.. :)

      Delete
  3. dulu masa belajar diploma,undang2 pakaian ketat sgt.tp dengar2 sekarang time junior ni dh makin longgar....huhuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aishah Jahirah, Pok Nik rasa macam tu juga masa pok nik ambil degree dulu.

      Delete
  4. ni msti sebab ada DNA mcm x-men kn.. sebab tu bole nmpak, hikk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe caliph shuriken pun nampak eh..kita spesis sama laa eh. :)

      Delete
  5. haishh tiada maluuu kah ini budak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tiada malu la dia berani buat ini macam..

      Delete
  6. Itulah susahnya .... undang-undang hanya tinggal undang-undang..... 'mata-mata' cuti kot hari tu....he...he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 'mata-mata' tengok jer kot..tak pun 'mata-mata' tak buka lagi matanya..tidoo lagik

      Delete

Komen kamu akan PNK baca dalam 3 hari bekerja. Balas dalam 1 hari bekerja.